Kaksplus.fi

perjantai 21. lokakuuta 2011

Pölinää

Mieheni isä toi Saksasta nuo farkut jotka ovat mielestäni tosi ihanat! :)

Ostettiin talvihaalari jonka koosta olin vähän ihmeissäni. Andreas kun käyttää usein 92kokoisia vaatteita ja tämä oli sitten 80?! Ja vielä baby-malli jotka ovat kuulemma pienempiä...No mutta oli tosi hyvön kokoinen ja myyjäkin sanoi että kasvunvaraa on tarpeeksi eikä seuraava koko ole hyvä. Luotetaan siis siihen. 




Paljon kyselin kokemusksia hyvistä talvikengistä ja parhaaksi osottautui kavatit, joten nämä sitten tilattiin ellokselta, luotetaan äitien löpinöihin siis! :D



Nyt jännittää vähän sekin miten jaksamisen käy...menen töihin aamulla seitsemältä pääsen kolmen aikoihin. Sitten haen pojan päiväkodista ja viideksi taas kouluun. Kääk! :D

Onneksi näin on tosin vain hetken, kun nyt on pakko saada nuo viimeiset roikkuvat kurssit VIIMEINKIN käytyä. Ne onkin roikkuneet jo pitkään, kun olen ajatellut että eihän tässä mikään kiire ole, totta juu mutta nyt olisi ollut kiva kun olisin tehnyt ne jo... :D

Odotan kuumeisesti logopedian pääsykoekirjoja, jotka ilmeisesti julkaistaan virallisesti vasta joulukuussa(puskaradiosta kuultua), äh. 


Olkoot vähän lapsellista, mutta hurahdin spyroon joskus ja nyt mieheni toi ylläriksi uuden pelin, jossa oli portaali ja näitä hahmoja joilla sitten voi pelata kun hahmon laittaa siihen. On eri elementtejä ja tämähän on kohta ihan pokemon! Muut naiset saavat ruusuja ja suklaata, minä pikkupoikien lelupelejä! Naureskelin miehelle että kohta näistä tulee pokemonkortteja ja voin sitten kieli keskellä suuta pelata pihan 
poikien kanssa niillä.  :D Mutta tosi kiva peli on!


2 kommenttia :

  1. Höh, samanlainen hallari mitä minulla on ollut kun olin lapsi (70-luvulla). Tosin mulla oli vain yksi vetoketju. Ihana ja tahtoisin kyllä tuolle pienelle kyllä myös sellaisen...

    VastaaPoista
  2. Nätti haalari ja ihana tuo pelijuttu :D :D

    VastaaPoista

Mukavaa jos kommentoit! :)