Kaksplus.fi

perjantai 3. helmikuuta 2012

Pakko mainostaa tätä!

Minulla on ollut pitkään se ongelma, että ripsiväristä tulee silmien alle väriä joita pyyhin päivän mittaan moneen otteeseen. Ei tee kauhean hyvää silmänalusiholle jota muutenkin varjesisi herkkyyden vuoksi! Olen kokeillut vaikka mitä, monia vedenkestäviä ja silti sama juttu kaikissa.


Netissä kyselin sitten, että pitääkö tässä tosiaan ottaa ne ripsipidennykset kun ei mikään auta ja mulle vinkattiin ripsiväriä nimeltä: Fiberwig LX. Siitä puhuttiin niin hyvää, että päätin kokeilla. Tilasin siis ulkomailta, kun ei tuota Suomesta saa ja löysin THE ripsarin. Ei tullut koko päivänä jälkeäkään! Yritin vielä lukea paljon alaviistoon mitä yleensä ko ongelman takia välttelen, ei silti MITÄÄN.


Tuo myös oikeasti tuntuu pidentävän ripsiä, vaikka yleensä nauran mainoksille jotka tätä väittävät erinäisistä ripsareista. Ei sutannut laittaessakaan, kuivui nopeasti!


En voi kuin kehua! Nyt olen todella tyytyväinen! Seuraavaksi parempaa meikkivoidetta metsästämään! :)



6 kommenttia :

  1. Miten tuollaista "vänkyrää" ripsiharjaa kuuluu käyttää? Mulla on uusimmassa ripsarissa tuollainen ja mähän sotken sillä suunnilleen koko naamani kun (joskus) yritän meikata. Varsinkin alaripsiä tuolla on älyttömän hankala meikata.

    Muuten kyllä hyvä vinkki, hyvän ripsivärin löytäminen kun on aina lähellä lottovoittoa :)

    VastaaPoista
  2. En mä itsekään tiedä, tuputtelen sivellen väriä samalla tavalla kuin muitakin. :D Onko siinä jokin tietty idea? ...en ole ainakaan hoksannut, mutta tuputtelulla olen aina pärjännyt. :b

    VastaaPoista
  3. Double extension on mun valinta.. Ollut jo varmaan kymmenen vuotta. Kun sillä saa pidemmät ripset :D Noita vänkyröitä mäkään en kyllä osaa laittaa, sitä kääntää ja vääntä ja on ihan että "no mites tää nyt..."... Nuoruuden kokeilunhalu on jäänyt, huoh.. Hitto alkaakohan kolmenkympin kriisi kutitella? Apua..

    VastaaPoista
  4. Outoa, mun mielestä ei ole mitään vaikeata. :D Olen ehkä tottunu harjailemaan jollain tietyllä tavalla joka sopii kaikenlaisille?? :D

    VastaaPoista
  5. meikkivoidetta kun etsit niin kannattaa tutustua HR color clone subli-mat! en vaihtaisi pois.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi, kiitos vinkistä. Olen pyytänyt nyt neljästä erilaisesta meikkivoiteesta näytteen jakäyttänyt ne yksi per päivä. Ei löytynyt omaa. Seuraavaksi pyydän sitten tuosta. :)

    VastaaPoista

Mukavaa jos kommentoit! :)