Kaksplus.fi

torstai 3. toukokuuta 2012

Otin omaa lomaa

..ja lähdin kaupungille, olen totaalisen loppu ja stressipommi lukemisen takia ja halusin vähän aivottomasti shoppailla hetken pienen mieheni kanssa ja isompikin liittyi myöhemmin seuraan. Tekipä hyvää.


Andreakselle kesävaatteita fiilistellen. Tuli hyvä mieli kun sai ostaa räikeitä vaatteita ja t-paitoja, ah! Tuo keskimmäinen muuten on ihan pinkki, oranssi kuvassa...




  Lakin kävin nyt sitten ostamassa ja hypistelin sitä kotona, löysin myös (kuva alla) netistä tämän uuden virallisen yo-laketin joka on minusta aika nätti vaihtoehto merimieshatulle. Perinteisen lakin haluan ehdottomasti, sen verran vanhanaikainen mummeli minussa asuu, mutta vappuisin olisi joskus kiva varmaan yo-laketti laittaa, mikäli kampauksen haluaa. Ihana versio naiselle jos nyt vain yleistyisi, osaisi tuon sisäistää jotenkin paremmin. :D



Minulle puistokengät, kun korkokengissä on lievästi epämukavaa hiekalla. ;)


Onneksi tämä sisäänpääsystressi on kohta ohi, kävi miten kävi! Enää 11 yötä pääsykokeisiin. Sitten onkin muutto, kahdet toiset kokeet, avoimen yliopiston kurssi, Andreaksen synttärit ja omat lakkiaiset, enkä tiedä miksi olen niin tyhmä että olen ottanut kaiken yhdelle kuukaudelle, ei ihme jos hiuksia harmaantuu... No pahin on ohi kuitenkin 11pv päästä, muut ovat paljon mukavempia ja pidän puuhastelusta. ;)

3 kommenttia :

  1. Kivoja ostoksia teit.
    Mun mies ei tykkää yhtään tuosta perinteisestä lakista ja onkin pyytänyt mua virkkaamaan hatun. Vielä en ole saanut sitä aikaiseksi mutta ehkä joskus sitten :D

    VastaaPoista
  2. Laita koko merimiespuku niin on sitten söpö merimiestyttö, luulis pitävän. :D HAHA! Tai sitten virkkaat jonkun myssyn ja länttäät lyyran siihen, wola! ;)

    VastaaPoista
  3. Voimia vaan koitoksiisi, melko vauhdilla meet! :) Tosi kiva idea tuo panta, toivottavasti tosiaa yleistyy :)

    VastaaPoista

Mukavaa jos kommentoit! :)