Kaksplus.fi

tiistai 16. lokakuuta 2012

Kylmä!

Vedin jo untuvatakkia päälle, olen siis vilukissa.
Piti tässä alkaa googlettelemaan talvelle äitiystakkia ja seuraavanlaisia löytyi:

Ensimmäinen olisi ainakin lämmin äitiystakki ja tätä pääsisi kokeilemaan kamppiin. Mahtava palvelu muuten bebesillä!


Kovin nättejä villakangastakit kyllä ovat, mutta pysyykö pakkasella lämpö? Untuvatakkiin tottuneena olen käyttänyt villakangastakkia enemmän syksyisin ja keväisin.





Mitäs tuumitte näistä?


Olen pinonnut vähän vauvajuttuja kasaan kun en ole pinnasänkyä kellariin vienyt. Ylimääräisessä huoneessa joka on toiminut lähinnä Andreaksen leikkihuoneena, ei ole häirinnyt ja nyt sitä voi sitten salaa käydä tuijottelemassa. ;) Vaikka todellisuudessa vauva tuskin nukkuu tuossa pitkiin aikoihin syntymästään, ehkä jotkut päiväunet joskus. 








4 kommenttia :

  1. Tuosta harmaasta takista tykkäsin. Mä olen vielä uskaltautunut ulos ilman paksumpaa takkia. Paksuilla neuleilla olen viilettänyt. Eilen oli vähän liian kylmä tuuli jo :/

    VastaaPoista
  2. Mäkin oon aina epäilly tarkeneeko villakangastakilla, mutta viime talvena ostin ja ihan hyvin pärjäsin koko talven. Tuo valkonen on tosi nätti :)

    -Milla

    VastaaPoista
  3. Mulla oli viime talvena La joulukuussa. Pärjäsin mainiosti mamalicious villakangas takilla syksyn ja talven. Mutta jos on esikoisen kanssa paljon ulkona niin ehkä olis parempi se untuvatakki. Ja nyt on kyllä hyvä kun on paljon löysänmallisia takkeja kaupoissa. Ei välttämättä tarvitse sitä äitiysmallistosta olevaa takkia :)

    VastaaPoista
  4. Heippa! Kuis siellä jaksellaan? Kaikki hyvin?

    VastaaPoista

Mukavaa jos kommentoit! :)